Uppladdning

...pågår inför resan hem. Just nu tjuvtvättar vi förfullt. Haft två överfulla tvättsäckar som väntar på oss eftersom vi missade tvättiden i tisdags. Istället kom jag bärande på två TUNGA säckar och en liten grabb på 10,5 kilo ena armen, (DET är mammamuskler!! Synd att de inte syns bara) klockan 07.30 på onsdagsmorgonen bara för att upptäcka att jag var en dag för sent ute. Den morgonstunden hade inte guld i mun, kan jag säga.

Ante ska kolla på fotboll ikväll, säkert något skitlag som spelar :-) och jag ska sortera in våra nyframkallade kort på Sigge. Vi körde en stor beställning på nästan 600 kort, dvs kort på sigge från 1 mån till 1 år. Märks att han är ensambarn :-) Ändå plockade jag bort en massa kort innan beställningen.

Snart syns vi vid en renhud när dig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0