Snusk och humor.

Trodde att jag hittade ett könshår på tangentbordet och började febrilt fantisera hur den hade hamnat där och tänkte nästan gå och utsätta Ante för ett korsförhör, när jag insåg att det var lite för långt för att komma från de regionerna. Efter att ha satt det under lampan såg jag att det inte var ett könshår, utan ett Sixten hår. Nu ser ni säkert framför er en liten kille med massa svart krulligt hår på huvudet :-) Men det upphittade håret var mellanblont och det borde ju redan då ringa en klocka hos mig, men det kändes så grovt. Fast den lilla rackaren har ju tredubbelt så grovt hår än vad jag har-på huvudet. Känner att jag trasslar till det för mig så jag avslutar den här diskutionen nu :-)

Hörde en smårolig fräckis för ett tag sedan, så håll i er:

Det kommer en snygg tjej i kortkort till charkdisken och ber om en grov falukorv.
Expiditern tycker hon är vrålsnygg och frågar snällt om han ska skiva den färdigt till henne. 
Då lyfter hon på kjolen och frågar honom: "Tycker du det här ser ut som ett cd-ställ, eller?"
  
Sug på den :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0