Wildcard?

Idag när vi var på ICA kom det fram en tant med rollator, hon tittar på Sixten och ler och säger "åh, vad de är söta de små", "ja" svarar jag då lite halvsplittrad eftersom jag har fullt upp att hålla SIgge ifrån lösgodishyllan. "Ja, att ha barn är ett straffarbete i tio år...jag kommer ihåg hur det var, jämt när jag skulle se på olympiaden levde de om så jag inte hörde något och jag som gillar sport...Men de blir ju större sen och det går ju fort" tillägger hon. "Ja, man hinner knappt med" svarar jag ännu mer splittrad eftersom jag undrade om hon verkligen sa straffarbete. Annars brukar gamla tanter vara ett säkert charmkort för Sigge (vilket han vet och alltid smilar upp sig inför och stajlar lite extra för). Så nu är det bara 8,5 års arbete i järngruvan kvar då? :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, vilken tant!! Hon skaffade kanske bara ett barn.... Puss på dig å siggis

2008-09-16 @ 19:01:33
URL: http://emmahalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0