Stora kramen och tacken till han på höga backen

Uppdatering:

*Efter att ha slängt i en annan färg i håret blev det så pass skapligt att jag kunde gå till jobbet utan huvudbonad, nödlösningen hade annars varit 1. Raka av allt hår och göra en Carina Berg 2. Konvertera till islam och böja bära burka. En på jobbet tyckte t.o.m. att det var jättesnyggt, men hon har å andra sidan ett riktigt 80-tals burr, med slingor och permanent, det enda som saknas är spretluggen :-)

*Jag var och pratade med cheferna och de förstod mig helt fullt. Jag fick allt viktigt sagt och de upplyste mig om att jag inte kommer att bli stationerad på avdelningen for ever. Kändes skönt att jag börjar t. o.m. tycka att det kanske blir lite spännande.

Summan av kanelen, allt löste sig och nu känns allt bra, ingen klump i magen längre. Ibland kan man bli så tacksam över att allt kan bli som vanligt igen :-) 

Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad skönt när allt är tillbaka i sin ordning. Just nu jobbar jag natt vilket verkligen inte känns som vanlig ordning och reda, har ju noll koll på verkligheten hemma... fast å andra sidan kanske det är lite skönt, jag får ju sova ifred på dagarna!! KRAM

2009-02-03 @ 02:09:56
URL: http://emmahalme.blogg.se/
Postat av: Linda

Emma: Ja, amn får passa på och sova ut när man kan, har också lite funderingar på att jobba lite nätter, men jag blir så förbaskat grinig och frågan är om det är värt det då. Ska du bara gå natt nu eller är det några stötnätter bara?

2009-02-03 @ 11:03:40
URL: http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Veronica

Mmm..fastnade för den där låten när jag hörde den första gången. Jag vet inte varför men tänkte på dig å sixten:-)Det beror kanske på sättet du beskriver honom här och att man fått följa er?=) Det är verkligen kul att man kan ta del av erat liv fast ni bor så långt bort=) Sköt om er. Kramar om

2009-02-03 @ 21:23:35
URL: http://helgumvera.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej=) Ja, jag fastnade för den där låten när jag hörde den första gången. Jag vet inte varför jag tänkte på dig å sixten när jag hörde den?=) Kanske för att man fått följa er...och ditt sätt att beskriva honom här. Är så himla kul att få följa erat liv fast ni bor så långt bort. Sköt om er. Kramar om

2009-02-03 @ 21:31:18
URL: http://helgumvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0