Show me your books, and I`ll tell you who you are...

Idag var jag inte lika arg så jag ringde inte och klagade...istället ringde jag till vårdcentralen och bokade in en tid för öronkoll åt Sigge. Tydligen ska man göra det när trumhinnan har spruckit, har fortfarande lite ågren över att vi missade det totalt, antar att det är något han kommer dra till med varenda gång han blir sjuk (ungefär som din borrelia Emma, jag vet hur mamma Helen känner sig, bara så du vet :-) )

Nu över till något roligare, nämligen bokrean!! Årets största händelse (vilket har kommit lite i skymundan efter att Vickan och Daniel har förlovat sig, vad är det stora med det egentligen? fast jag är inte royalist så jag fattar kanske inte det STORA med ett svenskt kungabröllop. Men lite ilsk blev jag ändock när någon tyckte att hon borde gift sig med en nordisk kunglighet istället och om det inte gick så skulle nästa val varit en europeisk adelsman/kung, hallå vilken tid lever vi i egentligen?! Har jag missuppfattat allt eller är inte alla nordiska kungligheter släkt eller något?)
Årets inköp blev dessa böcker och killen i kassan kunde nog inte gissa vart jag är i livet, eller?

Kommentarer
Postat av: Sara

Stod och klämde på Janouch på dompa idag, vad tror du, är den bra?

2009-02-26 @ 15:09:21
Postat av: Anonym

Den är jättebra! Har lånat den på biblan innan och nu slog jag till. Den är vad Wahlgrens bok var för våra föräldrar, i den står allt och då menar jag allt! Människan har ju fem barn och varit med om det mesta, så köp den!

2009-02-26 @ 21:16:43
URL: http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Sara

Perfekt, domus nästa! Ha en mysig helg, gumman. Kram!

2009-02-27 @ 15:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0