Memory lane

Det är konstigt hur musik påverkar en, plötsligt är jag 15 år igen med världens sämsta självförtroende. Övertygad om att jag aldrig kommer få en pojkvän, hopplöst olyckligt kär och alltid den ingen kille kommer ihåg att man var med eller visste vad man hette för de var alltid upptagna med att stöta på någon annan.

                                 



                                

                

Nu är det snart 15 år sen och jag fick visst uppleva allt det där jag inte trodde jag skulle få...ändå får jag en klump i magen när jag hör låtar från då och helt plösligt är jag där igen...                                                                       

Kommentarer
Postat av: anna

... det kunde varit jag som skrev det här inlägget.

Postat av: Mia

Ja, jag känner igen mig. Vissa låtar kan man aldrig koppla bort från negativa tankar, de har liksom etsat sig fast vid låten.

2009-06-18 @ 22:19:26
URL: http://miasvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0