Dagens citat

-Åh, vad varm du är Sixten. (jag)

-Ja, jag är solbränd. (Sixten ger svar på tal)

Undra varför man bara ser en viss typ av människor på stan när det är marknad. Idag var det en crazy man som var fakir, t. om. JAG blev rädd, vad tror ni Sixten blev då. Han satt på axlarna med handen för munnen hela tiden, gapandes. Och hade jag kunnat se mig själv så hade jag nog sett likadan ut.

Inlagd kronärtskockshjärtan är underskattade, insåg jag idag. Måste komma på fler maträtter med det i.

Nästa helg är det dags för Emmaboda igen, spännande men alltid lika jobbigt att vara borta från hemmet.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vilket bra svar! :) hoppas allt är bra med er, ursäkta att vi inte hört av oss angående eventuell visit! Vi tror att vi ska neråt Skåne v. 32 så då undrar vi om ni kan i den helgen innan alltså 7-8:e aug? Är inte hundra på om vi åker som vanligt, men det hade ju varit så himla kul att ses!!!!

2010-07-25 @ 09:01:33
URL: http://emmahalme.blogspot.com
Postat av: Anonym

Allt är bara bra med oss. Jag jobbar kväll hela helgen och antes brorsa och Flisan kommer på lördagen. Men ni är jättevälkomna i allafall om ni har vägarna förbi. Kram Kram

2010-07-29 @ 11:33:10
URL: http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej Linda=) Tycker det är dags att uppdatera nu=) Hoppas allt är bra. Kramar från oss

2010-10-17 @ 15:52:22
URL: http://helgumvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0