Tulipaner

Nu har det regnat och varit mulet i 10 dagar, gissa om man är trött eller trött. Att jag har hur mycket lakan som helst att tvätta och hänga på tork ute gör ju inte saken bättre.

Men tulpanerna verkar trivas och blomma, vet inte om det är något tulpanår i år efter all snö, eftersom jag inte kan minnas att vi hade så här mycket tulpaner förra året.







Imorgon har vi klinikdag-i vimmerby. Skitkul med heldag från 07-19. Undra om man kommer vara trött eller trött, efter det. Annars händer det inte så mycket här. Syskon till Sixten verkar dröja och Ante är fortfarande hemmaman, minus förkläde dock, men det tar sig, nu har han börjat planera OCH plocka fram mat ur frysen för tining. Om tre månader till så kanske maten är klar när jag kommer hem (nice).


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad härligt med alla tulpaner på gården =)) och allt annat kommer lösa sig så småningom =)) Många kramar!

2010-05-16 @ 16:50:47
Postat av: Spiro

Vilket härligt hus ni verkar ha! Kan du inte lägga ut lite fler bilder på det?

2010-05-16 @ 16:58:40
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: syrran

Oj, vad underbart med alla tulpaner...Blir väldans avis på allt vackert som blommar hos er nu. Ringer dig här nån dag i veckan. Puss & Kram

2010-05-16 @ 21:36:49
Postat av: Linda

Jenny: Visst är det, älskar tulpaner. Tack, du vet precis vad jag behöver höra :-)



Spiro: Älskar vårt hus, trots att allt är lite på sned och inte är enligt ritningarna. Lägger gärna ut fler bilder, känner att risken finns att jag nördar in mig på min trädgård, men eftersom du vill det så :-) Kom ihåg att jag varnade er :-)



Syrran: Ja, nu är det snart dags för ett besök söderöver tycker jag! ;-)

2010-05-18 @ 13:24:39
URL: http://lindakott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0