Happy birthday to ME

Igår kändes det nästan som om det var min bröllopsdag. Det är inte var dag man får äran att prata med alla goa vänner och släktingar-eller öppna presenter för den delen :-)
Det är så roligt att höra att alla mår bra, utom Sussi då som är lite halvkrasslig. Så gårdagen var nog en av de bättre födelsedagarna jag har haft. Att Sixten valde ut en riktigt snygg ljuskrona till mig i födelsedagspresent gjorde inte saken sämre, det är nog lite fab 5 över honom :-) Han och Ante hade varit på stan när han plösligt ropade mamma och pekade på ljuskronan. Han vet vad mamma hans gillar, den lilla krabaten.

Fick ett så roligt kort av svärmor med konfetti i, så jag får väl ta och slänga det över mig och sjunga en sång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0