Koncentration

Idag har vi gjort riktigta semestergrejer fast min semester är slut. Varit på marknad och inhandlat sockor till mig och Sigge samt två böcker till Sigge. En popup bok och en i 3D med medföljande glasögon som jag tyckte var rolig (och Sigge sådär 5 år för liten för). Sen var vi i slottsparken där sigge fick springa barrumpad och titta på små andungar. Efter det åt vi grillat och gick till lekparken. För första gången någonsin åt inte Sigge hela sandlådan.





Tack Emma för hink å spade :-)


Sigge fokuserad...






Redan fått in raggarhänget



...Imorgon blir det kanske strandpremiär om vädret är lika bra som idag. Ska bara lyckas klämma in alla valkarna i en bikini som från början ska ha hipstersmodell, men efter allt gott jag smaskat den senaste tiden snarare är mer åt string hållet :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Fuskigt att ni ska mysa på stranden, det vill jag med men jag ska jobba från och med idag till tisdag nästa vecka så jag missar ALLT fint väder. Nä jag är inte alls bitter eller så.... har bara varit ledig hela sommaren och väntat på fint väder. Tack, hahaha. Ha det riktigt skönt och busa med Siggis!!! PUUUUUSS

2008-07-25 @ 08:50:08
URL: http://emmahalme.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej=) Vilka söta bilder på sixten. Speciellt den då han hade lite raggarstil!! Hoppas allt är väl med er. Själv åker jag upp till kiruna inatt. Har varit drygt 2½ vecka härnere nu. Tiden har gått både fort å långsamt. Men ska bli kul å komma upp igen för man saknar ju dom där uppe oxå=) Sköt om er. Kramar

2008-07-27 @ 11:26:02
URL: http://helgumvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0