Look, no hands!

Igår när jag kom hem från jobbet blev det en tur till IKEA. Efter att Sigge hade klättrat upp halvvägs för trappan, släppt händerna och ville busa insåg vi att det nog är dags för en trappgrind till. Han har blivit så attans snabb och klättrar/kryper förbi allt som står i vägen för hans framfart, att han inte har något risktänkande gör ju inte saken bättre. Som igår när vi var på IKEA och han fick känna på ullplädarna, vilket var jätteroligt. Huxflux faller han framstupa ner längst med lådan, där det var ett hål mellan alla plädar. Som tur var fick jag tag i fötterna så han hängde raklång med halva kroppen ner bland alla plädar innan jag fick upp honom-jätteroligt tyckte han och kiknade av skratt, medan jag stod med hjärtat i halsgropen. Hade han fått hade han gärna tagit tio sådana turer till, ull i näsan eller ej. Förutom ett trappgrind blev det även en ny matta, en hylla och (äntligen) en skohylla. Så nu ser det ut så här hemma.



Av någon konstig anledning kan det aldrig se städat ut hos oss längre, men igår kväll låg alla sakerna snyggt inplockat i hyllan.



Är så skönt med en skohylla där benen inte lossnar och som man får bygga ihop med jämna mellanrum. Att skorna sedan inte står kvar i hyllan efter att en viss Sixten har slängt ut dom är en annan sak. Observera att den här bilden togs när han låg och sov. Han har börjat gömma sin nappflaska med vatten nu och det ställer till problem för oss, då den kan vara precis var som helst. Jag har redan kikat i skafferiet och där låg den inte, nästa ställe jag ska kika på är papperskorgen på toaletten, då han tycker han är jätteduktig som kan slänga saker som ligger och "skräpar" där.

Tänkte lägga upp lite fler bilder från Emmas bröllop och här kommer en från paketinslagningen


Kyrkan




Samt en på Sixten i den berömda trappan där han snyggar till sig innan bröllopet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0