Kommer inte på någon rubrik

I helg åker Ante på bröllop medan jag och Sixten bara ska mysa ihop. Om jag får bestämma blir det lite mys framför en bra film, lite godis och MYCKET pussande och kramande. Om Sixten får välja blir det fullt ös, lekparken, gungorna och så lite stillasittande som möjligt...jag undrar vem det är som kommer få sin vilja fram, har en känsla av att jag ligger lite dåligt till :-)

För någon vecka sedan klippte jag Sixten för ahns lugg börjar bli så lång. Ante har trackat mig sedan dess eftersom han tycker Sixten ser ut som en från amish folket i U.S.A

Sigge när mamma har tagit fram saxen


Tilläggas bör att det INTE är lätt att klippa någon som inte vill vara still.




Kommentarer
Postat av: Spiro

En välvårdad medlem från beatles skulle jag vilja säga..:o)

2008-09-19 @ 14:09:09
URL: http://spiro.blogg.se/
Postat av: Emma

Sååå söt, en liten sjuttitalsunge i bästa stil!!!! Bra klippt! Jag slipper ju det problemet i alla fall, det dröjer nog ett år innan Minna ska klippas, haha, skruttungen har bara lite luddtuffs i nacken och fjun på hjässan. Hjässa, det var ett gammalt ord :) men det kom väl till pass (som nog också var ett gammalt uttryck). Ok, jag ger upp jag är för konstig ibland... puss å baiiis som minna säger..

2008-09-20 @ 16:25:11
URL: http://emmahalme.blogg.se/
Postat av: Linda

Spiro: Känns bättre med Beatles än amish :-)



Emma: ja, jag har en bild på Ante i samma ålder som står som förebild! Fast du hade väl inte heller så mycket hår om jag minns rätt, kommer bara ihåg haset under köksbordet :-)

2008-09-23 @ 16:17:57
URL: http://lindakott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0