Pekfingrar

Jaha, då har jag läst jobbmailen hemifrån, idag hade jag fått 4 mail, första handlade om att vi kan anmäla oss till en kväll där vi får lära oss att laga thailändsk mat i februari, andra om läkarledda triagen som ska testas i februari  (jag blev bokstavligen inkastad i den gruppen och ärligt talat har jag inte riktigt koll), tredje, handlade om att 1177:s (sjukvårsrådgivningen) datorn inte fungerar och att vi kan kontakta chefen för frågor (jag deletade den direkt då jag inte är upplärd där, tacka gud för det) och sista var ett mail om att datorernas tagentbord är dammiga och att det numera finns en borste i städskrubben för det (hur många det nu är som kommer att använda den) och att vi måste plocka in skorna i skåpet i omklädningsrummet så städerskan kan svabba golven.

En inblick i hur det är att jobba inom vården 2009...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0