Bus och bergsbestigning

Siggebus har fått sin första ögoninflammation...så nu blir det en vecka hemma från dagis, lite tråkigt för honom eftersom han varit ledig i nästan en vecka innan och verkligen sett fram emot att träffa kompisarna på dagis med. Imorgon jobb sen är det jag och Sixten som får sysselsätta oss själva hela helgen då Ante jobbar. Det kan bli lite enformigt att sitta i hans lilla IKEA tält med dörren stängd och spana efter farliga djur, vilket i SIgges värld kan vara allt ifrån en gris till en orm. Just nu är det hans favoritlek och inte riktigt min favorit, men vad gör man inte för att se han ivrigt titta efter alla vilddjur och smyga runt i huset efter dem för att sedan rusa in i tältet och gömma sig tillsammans med mig.

Pratade med Sussi igår och jag tänkte bara nämna att våran bergsbestigning gällande trotset fortsätter, vi är väl halvvägs upp nu. Just nu har vi en frustrerad kille som bara kastar saker, river ner saker och gör allt han vet att han inte får, för att sedan i nästa sekund vilja bli tröstad i famnen och vyssjad. Men vem känner sig inte så ibland med PMS?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0