Helgen

Vi har så enormt kass uppkoppling så det tar ett år innan man kommer in på sidan... I helg har vi varit på kosläpp och fick t.o.m åka vagn efter traktorn. Sixten blev så till sig att han var tvungen att sjunga "i ett hus i skogens slut..."

Sixten med sin "tuff-min" i väntan på kossorna





Sitta i traktorn var kul de med. Efter att ha klappat både kossorna och hästarna (till sin föräldrars förskräckelse) och en halv kanin konstaterade sixten förnöjt att bonde-det skulle han bli när han blev stor.



Häcken vi planterad i somras som numera är en vårrabatt.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej kompis!

Tänkte att jag måste skriva en kommentar så du ser att jag hänger med :)

Här i Gammelstad spöregnar det så jag blev väldans glad att få se lite soliga bilder, jag tror att Sixten kommer att bli en fantastisk bonde! ;)

Hoppas allt är bra med er och att din mamma kommer på benen igen fort. Många BAMSEKRAMAR!

2010-05-01 @ 13:01:09
Postat av: Linda

Vad roligt att du har hittat hit! Jag kan säkert ordna en fritur på traktorsläpet om Sigge blir bonde till dig :-) Kram kram

2010-05-18 @ 13:27:10
URL: http://lindakott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0