Äntligen nakenfis!





Sol, barfota fötter och Sixten kiknade av glädje över att han äntligen får börja springa utan kläder, vill man stanna tiden en stund-åh, ja! Bilden på mig har inte Ante tagit, utan Sixten,vilket kan vara en av anlednngarna till att man faktiskt ser vem som är på bilden. När jag går tillbaka och tittar på bilder av våra 10 år gemensamt så är det INTE många foton på mig. Ungefär ett var 4:e år och hälften av dem sover jag på. Det beror INTE på att jag har legat och dreglat under mer än en tredje del av vårt gemensamma liv utan att Ante är totalt ointresserad av fotografering. Det finns miljarder med foton på Ante och Sigge men inte många på mig med honom, så skulle någon okänd titta genom våra album hade de kunna tro att Sigge levt mesta delen av sitt liv moderslös. Jättetråkigt, för det är ju lite kul att se hur man förändras under årens lopp (jag vet att jag kommer ångra det där uttalandet...).

Är lite jet lag:ad efter två nätters arbetande, fy tusan vad svårt det är att sova när det är kvavt, varmt och soligt ute. Jag som tidigare aldrig haft några problem med att sova, vaknar nu alldeles klarvaken efter 4 timmar. Som tur är går jag inte mycket nätter för då hade hela livet rasat har jag en känsla av. PMS + nattarbete= inte bra.

Lovade mamma att fota "hennes" tulpaner när det blommar och nu står de där i all sin glans.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej=) Jag vet inte om du sett korten på Jennifer som jag tagit med "nya" kameran. Har lagt upp dom på min blogg förrut. Jag skulle gärna ta lite kort på dig när vi kommer ner...och på dig och Anti tillsammans, om han nu vill;-) Och på Sixten såklart om man lyckas fånga honom i farten=) Vore kul å ha lite objekt å öva på! Kram

2010-05-24 @ 23:49:44
URL: http://helgumvera.blogg.se/
Postat av: Linda

Veronica, japp sett dina fina bilder och du får gärna öva på mig :-)

2010-05-25 @ 09:39:26
URL: http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Anna

stor kille! söt kille!!

kan bara hålla med om det där med nattarbetandet....

är så nyfiken på exakt var ni bor... :)

Postat av: Veronica

Ok, låter bra dé=) Lita på att jag tar med mig kameran...Haha=) Ha dé gott. Kram

2010-05-25 @ 23:47:30
Postat av: Sara

Åh, saknar er! (och sommaren ;))

2010-05-28 @ 21:16:11
Postat av: Veronica

Hej=) Kollade upp dansen. Det kostar 150 :- Och man behöver inte förköpa biljett. 21:30-01:30 spelar dom.

Kram=)

2010-06-07 @ 22:40:56
URL: http://helgumvera.blogg.se/
Postat av: Veronica & Majlis

Tjena=) Sitter i kurra! Visar våran svärmor din blogg=) Så får se om du får några kommentarer från henne sen ;-)

Kram kram

2010-06-25 @ 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0